Middag med jobb!

Igår blev det middag i ÄngelholmBara Tapas med Hanna, Zora, Jalle & Kajsa på jobb då vi vunnit en tävling på jobb tillsammans :) Himla trevlig kväll! Kvällen inleddes med en fördrink på torget och sedan bar det av till Bara Tapas för lite käk. Beställde in 25 olika rätter och lite rödvin och SÅKLART SANGRIA!
 
 
Jag hade glömt hur gott Sangria är. Fick mig att tänka tillbaka till livet i Barcelona då det serverades Sangria varje dag.  Så lycklig jag blev när jag återuppleva den smaken! Så många fin minnen dök upp från Barcelona då jag & min vän Jana bodde där. Jag ska nog leta upp ett riktigt bra recept på Sangria och börja göra egen. Perfekt till sommaren!!!
 
Iaf, trevligt sällskap och god mat, det blev en bra kväll :) Sedan efter maten drog vi vidare till nått annat ställe för lite mingel och snack!! Dock åldern börjar ta ut sin rätt (säger vi) så gick hemåt strax efter 12. Men kände mig ganska nöjd då med kvällen. Ganska skönt att komma hem i tid, då det faktiskt kommer en dag efter också...
 
Tack för en trevlig kväll tjejer och kille
(stackars jalle som fick stå ut med alla brudar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0